Re: Nastepne bzdury dyletantow z Rzeczypospolitej

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 10:16:55 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:
> Andrzej Bort <bort_at_ipartners.pl> wrote:
> :> : problem w tym, że jest coraz mniej ludzi skłonnych do zatrudnienia
> :> : studenta informatyki który nie miał kontaktu z Internetem
> :> Jakie (przyzwoite/normalne/porządne) szkoły wyższe kształcą
> :> informatyków, nie dając im równocześnie możliwości "kontaktu
> :> z Internetem"?
> : Nie wiem. Wiem natomiast, że darmowy dostęp studentów do internetu
> : (powszechny na wielu uczelniach) jest sprzeczny ze stanowiskiem KBN.
> Czy to zmienia fakt, że wspomniane przeze mnie porządne uczelnie
> [...]

Nie, o czym zresztą też sam wspomniałem... Sam pracowałem na uczelni
(Politechnika Śląska), na której studenci (ci, co chcieli) mieli taki
dostęp. Niemniej stanowisko KBN jest, jakie jest. To IMHO dowodzi tylko
tego, że niektóre instytucje (a konkretniej: przepisy tych instytucji)
nie nadążają za zmianami w 'świecie zewnętrznym'. Zresztą, to jest
osobny temat. Na temat darmowego dostępu studentów (a przynajmniej tego,
że jest to nieomal regułą) zgadzamy się obaj, więc EOT. Na temat KBN i
jego przepisów dyskutował nie będę, bo mi się nie chce ;-)

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Brain fried -- Core dumped