Re: Nastepne bzdury dyletantow z Rzeczypospolitej

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 23:09:08 MET

Andrzej Bort <bort_at_ipartners.pl> wrote:

:> : problem w tym, że jest coraz mniej ludzi skłonnych do zatrudnienia studenta
:> : informatyki który nie miał kontaktu z Internetem
:> Jakie (przyzwoite/normalne/porządne) szkoły wyższe kształcą
:> informatyków, nie dając im równocześnie możliwości "kontaktu
:> z Internetem"?
: Nie wiem. Wiem natomiast, że darmowy dostęp studentów do internetu
: (powszechny na wielu uczelniach) jest sprzeczny ze stanowiskiem KBN.

Czy to zmienia fakt, że wspomniane przeze mnie porządne uczelnie
takowy (zazwyczaj darmowy) dostęp swoim studentom dają?

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -