Re: Mam HiS'a

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 30 Nov 1999 - 12:10:04 MET

On 29 Nov 1999 20:45:26 GMT, Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>W umowie masz wpisany konkretny numer IP?

Przeciez napisal!

>:> Stały w jakim przedziale czasu?
>: Nie wiem o co Ci chodzi ???
>
>Przez jaki czas TPSA gwarantuje, że nie zmieni się Twój adres IP.

Malo wazne - mysle ze takich deklaracji (dlugoterminowych) zaden
provider nie daje - istotniejsze jest zagwarantowanie wlasciwych
okresow na ewentualna zmiane - zeby odpowiednio wczesnie uprzedzili o
ewentualnej zmianie, przez pare co najmniej dni utrzymywali podwojny
routing, dostatecznie dlugo po zmianie nie dopuscili do ponownego
wykorzystania starego adresu - po prostu zeby dali szance na
poinformowanie wszystkich wezlow w ktorych czlowiek ma potrzebe
stalego wpisania swojego IP. Bo poki takich gwarancji nie ma - to
nadal mozna sobie stale IP OKDP - jak mam sie dowiadywac o zmianie na
podstawie telefonu DO BOK-u czy gdzie tam jeszcze (bo przestalo
dzialac skoro Jasnie Pan Admin HIS-a IP raczyl mi zmienic) to rownie
dobrze mozna miec dynamicznie przydzielany adres.

--
Darek