Re: Nastepne bzdury dyletantow z Rzeczypospolitej

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 12:07:07 MET

On Sat, 27 Nov 1999 21:24:06 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>To ze nalezy ustawic "adres IP przydzielany przez serwer", nie znaczy
>ze serwer nie przydziela zawsze tego samego ...

Jarku, ale to oznacza ze nie mozna sie na tak przydzielone IP stale
powolywac - nie ma bowiem gwarancji ze adminowi jutro sie nie odwidzi
i nie zmieni... jak dostajesz stale IP to daja ci informacje co wpisac
w konfiguracje - i jesliby mieli zmieniac to informuja z odpowiednim
wyprzedzeniem. W opisanym ukladzie nic nie musza informowac - szremu
surferowi zadna roznica, nawet nie zauwazy, a jak ja potrzebuje w
host.allow i inn tego typu pliki sie wpisac na paru zdalnych maszynach
- leze, kazda zmiana to kawalek czasu na odkrecanie. Zmiana stalego IP
daje w koncu wczesniejsza informacje, gwarancje ze przez okreslony
czas przed uniewaznieniem starego IP nowe nie bedzie przez nikogo
innego uzywane, gwarancje ze po uniewaznieniu starego IP nie bedzie
ono przez okreslony czas nikomu innemu przydzielone - chyba nie musze
ci tlumaczyc elementarza bezpieczenstwa sieci?

--
Darek