Re: HIS i monopol

Autor: Robert Redziak (rekin_at_flateric.lodz.tpnet.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 01:06:58 MET

On Sun, 28 Nov 1999 13:22:51 +0100, Kuba Kryczynski <webmaster_at_rmb.pl>
wrote:

>Czlowieku, pokaz mi 16 osob ciagnacych jednoczesnie pliki z pelna
>wydajnoscia przez dluzszy czas. na tym polega transmisja pakietowa, ze
>duzo ludzi korzysta z jednego pasma, zajmujac je tak naprawde
>sporadycznie. Podlacz sobie jakis log i popatrz, jaka masz transmisje w
>czasie czytania tego maila :)

 Ja to wiem, ale taka sytuacja wcale nie jest aż tak mało prawdopodobna,
 wystarczy że kilku panów, podłączonych do jednej szafy dobierze się do
 pobliskiego serwera z mp3, który będzie stał na szybkim kabelku. No i mamy
 sytuację że o 115k2 możesz zapomnieć, łącze szafa<->Polpak będzie
 nasycone. Chciałem tylko wskazać że najbliższym wąskim gardłem może stać
 się właśnie kabel między szafą a Polpakiem zwłaszcza że nie wiadomo czy
 będzie tam jakieś pasmo gwarantowane. A znając nawyki różnych ludzi nie
 spodziewałbym się że nie będzie ciągłego ssania mpegów, niejeden postawi
 mały sajcik z warezami i nici z 115k2. Może nie będzie to 16k ale mniej
 niż 115k2, gdyż te 256k to może łatwo nasycić paru abonentów.

 Pozdrawiam.

 PS. TSD to mógłbyś nauczyć się odpowiadać, przyjęło się odpisywać pod
 cytatami.

--
------------------------------[rekin_at_supersonic.pdi.net]---
---[Burn! Burn! Yes, Ya gonna burn!!]----------------------