Re: HIS i monopol

Autor: Lech Rychliński (lazyboy_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 27 Nov 1999 - 11:06:59 MET

<jimi_at_irc.pl> w artykule news:81o05r$epf$7_at_info.cyf-kr.edu.pl pisze...
> Gdy ilosc klientow majacych zainstalowany SDI osiagnie
> pewien poziom, to TPSA podniesie ceny. Te 160 zl to w tej chwili tylko
> zacheta. Aby kazdy mogl miec te 115200 kbps, to lacza TPSA musza miec
> wielokrotnie wyzsza przepustowosc niz teraz. W chwili, kiedy istniejace
> kable przestana wystarczac, TPSA bedzie zmuszona do ich upgrejdu, a na
> to bedzie trzeba pieniedzy ... i znow zaplaca uzytkownicy.

    Spox ;) od 2000 roku na polski rynek wejdzie 2 czy 3 konkurentow dla TP
S.A. a oni nam pociagna interek, HDTV, rurociag z pepsi/coca cola,
conajmniej dwie zyly zlota, HBO, Canal+,... etc ;)))

    A tak na powazne to chyba jakas czesc pieniedzy z HISa tepsa juz teraz
przeznaczy na polepszenie lacz bo inaczej to bardzo szybko sie wszystko
zapcha i bedzie wielka kicha :P

    Caly czas mnie meczy ile z tych 115200 chyba bps a nie kbps ? naprawde
dotrze do uzytkownika...

pozdro

   /\ /\
       \/ \/