Re: X500

Autor: Malgorzata Krzyzaniak (zuzanka_at_fargo.cgs.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 19:17:01 MET

On 23 Nov 1999, Tomasz Wolniewicz wrote:

[ciach]
> W konkretnym przypadku UAM sytuacja jest następująca:

[...]

> Ja ze swojej strony moge powiedziec tylko tyle, ze serwer chodzi na
> main.amu.edu.pl (150.254.65.7). Jeżeli zajrzymy do X.500 pod Uniwersytet
> Adama Mickiewicza, to na pierwszym miejscu wystepuje tam DS-Manager (moze te
> nazwy powinny byc jasniejsze). Stamtąd mamy informację:
>
> Elżbieta Sobocińska
> Ośrodek Informatyki UAM
> tel. 8668-651 w.32
> e-mail: es11_at_amu.edu.pl

        Ano właśnie. Gdyby bardzo chciało mi się szukać, to bym pewnie po
jakimś czasie znalazła. Ale dyrektor instytutu nie ma ani czasu, ani
ochoty na takie mozolne wyszukiwanie. Śmieszne to i tyle - po co wobec
tego utrzymywać te adresy "x.500_at_cośtam", a potem zaliczać łańcuszek
odsyłających z miejsca na miejsce...

        W każdym razie dziękuję bardzo i Tobie, i Rafałowi.

        Zuzanka

--
   \    ^_     Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... zuzanka_at_venco.com.pl
    )  ( =)=                             http://www.venco.com.pl/~zuzanka/