Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 07:39:34 MET

Jaroslaw Rafa pisze:
> [...]

Ehhh... przecież już raz Ci to tłumaczyłem. To nie są informacje
tajne spec znaczenia. Jeśli naprawdę komuś na tym zależy, to może
sprawdzić. Jeśli nie chce mu się sprawdzać, to niech da sobie
spokój z dyskusją o sprawach technicznych.
<złośliwość>Ale żeby tak to zrozumieć, to trzeba wykazać odrobinę
dobrej woli, na którą zasługują wyłącznie biedni, uciskani użyt­
kownicy, a nie ci cholerni faszyści admini.</złośliwość>

Mumin

--
Michał Mumin Mierzwa        http://uranos.cto.us.edu.pl/~mmierzwa/
PGP key ID: 512/8E29F841