Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 19:18:59 MET

Dnia 8 Nov 99 o godz. 17:42, Sławomir Białek napisal(a):

> Czy są akceptowane? zależy od admina serwera, ale przyjęło
> się, że pewnych osób cancele się akceptuje.
> Kto generuje? bez znaczenia dla Ciebie... admini, którzy te
> cancele akceptują wiedzą od kogo pochodzą.
Nagla cholera mnie bierze, jak po raz kolejny widze zwrot "bez znaczenia dla
ciebie". Innymi slowy - "nie powinienes wiedziec za duzo, ktos mysli za
ciebie". Brrrr.... :-(
Ktos tu mnie pytal o przyklady lekcewazenia uzytkownikow - ot, chociazby
uzywanie takiego zwrotu jako pseudoargumentu jest wlasnie jednym z
wyrazistych przykladow takiego lekcewazenia.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl