Było: do postmastrów onet.pl

Autor: Guru (beta_at_numen.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 01:38:47 MET

Czytam te grupę od dłuższego czasu, ale w końcu musze się odezwać z
pozycji usera.

Panowie admini, wasze wojny mnie mało interesują. Dla mnie, klienta
konkretnego providera ważne jest, czy w umowie było napisane, że np.:
a./ provider zastrzega sobie prawo do nieprzyjmownia poczty z
określonych adresów/domen
b./ takiego punktu nie było w umowie

Jeżeli {b} to podajcie sie nawet do sądu, ale ja moja pocztę chcę
dostawać z każdej domeny, jeżeli {a}, to siedzę cicho ew.zmieniam
providera.
Nadmieniam, że za moje konto, z którego wysyłam te wiadomośc płacę, i
mój provider w umowie nie zastrzegł żadnych takich szykan.

Pozdrawiam,

--
TB guru_at_radio.fm