Re: Do postmasterow onet.pl

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 22:30:05 MET

Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> wrote:
> Slusznie. Ale to na marginesie dyskusji: wlasnie uslyszalem w
> eremefowym radioodbiorniku reklame poczty elektronicznej w onet.pl.
> Pewnie kazdy slyszal te reklame. Szkoda, ze nie dodali: "dostaniesz
> swoj list, jak ci admin albo szef onetu na to pozwoli".

No i co z tego? Ludzie dowiedzą się (nie po raz pierwszy, zresztą), że
reklama kłamie (tak, wiem, celowo przejasrkawiam).
Jeśli mr Kowalski będzie chciał wysłać "bombowy prezent" swojemu
znienawidzonemu sąsiadowi, to wybierze firmę kurierską X, bo oni się
zareklamowali, ze "docierają najszybciej i dostarczają WSZYSTKIE
przesyłki"?

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
God is real, unless declared integer.