Re: Do postmasterow onet.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 15:08:55 MET

Maciek Uhlig wrote:

> Chyba tylko w tym bagnie, jakie tutaj mamy, im wolno. Pozwole sobie
> wyrazic zdanie, ze urzad pocztowy jest od przekazywania poczty od
> nadawcy do adresata, bez wzgledu na tresc, a nie od jej zatrzymywania,
> cenzurowania, czy odsylania z powrotem.
[...]
> Admin (postmaster) ma zadbac o to, aby przekazac poczte swoim userom.
> Nie wolno mu natomiast wstrzymywac przekazywania poczty, z tego powodu,
> ze mu sie nie podoba naczelnik urzedu pocztowego z sasiedniego powiatu.

Niestety, Macku, obserwujac to wszystko co sie dzieje, z przykroscia
stwierdzam, ze osob myslacych w ten sposob jest w Internecie coraz
mniej... :-(((
Nikt juz nie pamieta motta Postela: "dedicated to preserve the
functionality of the global Internet for the public good"... :-(((
Zamiast tego mamy Dziki Zachod i dziki, prymitywny kapitalizm w
XIX-wiecznym wydaniu. Moje, to mi wolno... :-(((

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa