Re: Prenumerata //WWW

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 07 Nov 1999 - 05:35:06 MET

Tomasz Nidecki wrote:
>Dziwi mnie niezmiernie, ze wysylales do nich kilka maili w
>tej sprawie i nie uzyskales jeszcze odpowiedzi. Sprobuje to wyjasnic.

jakiś czas temu (pół roku?) wysłałem kilka maili do redakcji
WWW (dotyczących zawartości płytek (był niedziałający Netscape pod LInuxa)
+ kilka uwag na temat pisma) i również nie otrzymałem żadnej odpowiedzi,
podobnie było zresztą z PCWK, nie wiem co o tym myśleć, w każdym razie
obu magazynów już nie kupuję