Re: Prenumerata //WWW

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.com.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 10:03:04 MET

"Konrad Buraczewski" <burak_at_alpha.net.pl> would like to share a
revelation that he/she had during his/her time here:

>wyjasniajac. Jednak do dzis nie otrzymalem zadnej odpowiedzi, mimo ze
>jeszcze czterokrotnie wysylalem maila ze sszczegolowymi wyjasnieniami.
>Pytanie: Co mam zrobic?

Chociazby napisac na adres redakcja_at_www-mag.com.pl, albo
tonid_at_www-mag.com.pl, na ktory w przeszlosci juz chyba nawet
korespondowalismy :).

Swoja droga chcialbym Cie przeprosic za lekka nieudolnosc naszego
wewnatrzfirmowego systemu komunikacji (Twoje dane przekazalem
Prenumeracie od razu po wygranej w konkursie, ale pewnie gdzies im sie
zagubily). Dziwi mnie niezmiernie, ze wysylales do nich kilka maili w
tej sprawie i nie uzyskales jeszcze odpowiedzi. Sprobuje to wyjasnic.

Jesli jeszcze nie przeslales swoich danych Prenumeracie (niestety po
juz paru miesiacach od konkursu Twoich danych na dysku nie mam),
prosze zrob to CC-ujac do mnie a ja wymoge na nich odpowiedz.

Mysle, ze bedziesz tez zadowolony wiedzac, iz redakcja uznala ze w
ramach rehabilitacji za nasz blad otrzymasz polroczna, a nie
trzymiesieczna prenumerate naszego pisma.

>Jezeli jest to nieodpowiednia grupa na takie pytania, to przepraszam i
>prosze o wskazanie takowej.

Niezbyt odpowiednia, najbardziej odpowiednim adresatem byloby
mailto:redakcja_at_www-mag.com.pl :).

Ten list CC-uje takze do naszego dzialu prenumeraty, do ich
wiadomosci.

--
Tomasz Nidecki, tonid
mailto:tonid_at_tonid.com.pl, http://www.tonid.com.pl