Re: Plik 6 MB - ratunku

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 18:41:52 MET

futszak <futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl> wrote:
> w zyciu, cos Ty sie z choinki urwal ???
> ja jestem studentem i stracilbym mozliwosc normalnego kontaktu z
> Siecia, a tak to mam przez co mp3 sciagac :-)
> firmy niech se zaplaca, wydzierzawia lacze bezposrednie, albo od
> Telbanku i niech sobie pliki przesylaja.
> ja chce miec dostep do swoich mp3 :-)

Hm... jaki gatunek muzyki uprawiasz? Chyba posiadasz jakieś egzemplarze
płyt audio/CD (kaset) swojego autorstwa? Acha, możesz mi podesłać spis
*TWOICH* (na co zwracam uwagę) mp3? :-)

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Jedyne lekarstwo dla znużonych życiem w gromadzie: życie w wielkim