Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 01:50:46 MET

Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote on 2 Nov 99 20:16:43 GMT:

JR> Tylko dlaczego ktos chce dyktowac komus innemu, jaki sposob uzycia sieci
JR> jest wlasciwy, a jaki nie (oczywiscie dopoki ten "niewlasciwy" sposob nie
JR> szkodzi sieci jako takiej) ??? Z mojego punktu widzenia *o to* chodzi w tej
JR> dyskusji (miedzy innymi, bo bardzo istotna jest tez *forma* tego
JR> "dyktowania").
JR> Pozdrowienia,
JR> Jaroslaw Rafa

O, jaka fajna dyskusja... -- już ponad 360 listów w wątku plus dwa
odczepione wątki poboczne, każdy też chyba z setką listów..

Czy ktoś mógłby w skrócie podsumować do czego (nie) udało się dojść?

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz * tsurmacz_at_adm,usenet:pl
  |__(____/  and what I mean are purely coincidental.