Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 17:55:39 MET

Lech Szychowski:
> Sławomir Białek <civic_at_patek.bildex.net.pl> wrote:
> :>: Oho, teraz to dopiero się zacznie...
> :>Wiesz co, Janku? Mam propozycję: napiszmy o tym felieton ;))))
> : o tym, że dziennikarze są za cenzurą i ingerencją w treść wiadomości? ;)
>
> Postąpmy jak prawdziwi pismacy: napiszmy wszystko jedno o czym,
> byle alarmująco i sensacyjnie, używając argumentów z dziedziny
> Humanizmu i Praw Człowieka, oraz Etyki i Moralności :)

Tak, trzeba będzie jeszcze tylko dorzucić parę listów od zatroskanych
czytelników:

 "Droga Redakcjo, ostatnio przypadkiem natknąłem się na ślad toczonej
 kiedyś dyskusji. Co prawda nie wnikałem w nią, nie czytałem, ani nie
 zrozumiałem o co chodzi, ale postanowiłem się przyjrzeć. O zgrozo,
 przyjrzawszy się i poszukawszy, dojrzałem i doszukałem się, jest to jak
 najbardziej bulwersujące i obraża moje uczucia. Co z tym dalej?"

Nie zapomnijmy też dodać kilka listów z jakże istotnymi porównaniami
sytuacji do:
  a) ruchu drogowego
  b) autobusów
  c) własnego mieszkania

... oraz rozpiszmy się o wolności słowa, obowiązku służby, prawach
użytkownika i arogancji adminów.

Felieton jak znalazł!

--J.