Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 23:32:55 MET DST

On 27 Oct 99 10:52:38 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote
in article <3EB7BA66101_at_inf.wsp.krakow.pl>:

> [...]
        Wprawdzie wrzuciłam Piotra Trzcionkowskiego do KF kiedy tylko mi z
niego wyskoczył, ale zdążyłam zauważyć, że wśród _trzech_ wersji jego
postów nie było ani jednej poprawnej. Dwie były w utf8, a jedna w
html-u. Być może pisząc o wersji w ISO masz na myśli tę w HTML-u (nie
sprawdzałam, jakie kodowanie było tam użyte), jednak nazywanie postu w
html-u 'wersją w iso-8859-2' uważam za przesadę.

> Ja juz chyba wiem o co chodzi!
> Baba Naga wkroczyla w kompetencje adminow! Zaczela robic dokladnie to co oni
> - pouczac innych, jaki jest "jedynie sluszny" sposob pisania na newsy!!! [...]
        Ja już chyba wiem, czemu Ty tak bronisz PT, Jarku! On też zaczął
rozwalać wątki, tak, jak Ty i tym Cię ujął za serce! Dotychczas byłeś
osamotniony, a w grupie zawsze raźniej! ;>>>

Nina

--