Re: Prawdziwy problem :-(

Autor: Mirosław `Jubal' Baran (baran_at_knm.org.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 21:54:45 MET DST

PT Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> pisze:
> W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl (Wojtek Sylwestrzak) wrote in

> Wojtku, czy problem, o ktorym pisal Jarek, jest dla Ciebie problemem,
> czy tez nie? A jesli jest, to jakie widzisz rozwiazanie inne niz to,
> przeciw ktoremu oponujesz?

Nie wiem, jak WS, ale ja nie widzę tutaj żadnego problemu. Wprawdzie
wciąż czekam na pl.news.mordplik, ale czekanie mi nie przeszkadza.

Poza tym mam wrażenie, że forum dyskusji jest źle wybrane, właściwą
grupą byłaby chyba grupa pl.news.admin. Albo pl.rec.paranoja...

pozdrawiam,
Jubal

--
_____   ,.--.   [.alchemy.|.mailto:baran_at_knm.org.|.M.L.Baran.] ____