Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 18:28:45 MET DST

Krzysztof Krzyżaniak wrote:

> Akurat kasowanie postów zakodowanych w windowsowym formacie można uzasadnić
> ;-) Nie spełniają Polskich Norm ;-)

ahahahaha, powiedz jeszcze cos smiesznego :)))))
A moze zabronisz dystrybucji Windows polskiej wersji bo nie spelnia
polskich norm ?
Jesli nie spelnia nie powinno byc dopuszczone do sprzedazy :)

Ludzie/Admini, dajcie sobie juz spokoj z tym uszczesliwianiem nas na
sile :)
Dbajcie by siec dzialala OK, ale nie wtracajcie sie w prywatnosc.

Chiny tez zalozyly filtry zeby internauci nie mogli ogladac zachodnich
stron porno. Czy chcemy byc jak drugie Chiny ?? Ze posty nasze bede
filtrowane juz nawet nie ze wzgledu na tresc ale i ze wzgledu na forme i
rodzaj zakodowania polskich literek ???
Toz to dziecinada....albo moze raczej mania wyzszosci :)
Zgodnie z zasada "Ja admin bede ci mowil jak masz pisac posty a jak sie
nie podoba to won"
Zalosny w wypadku unicodu i windows-1250 jest brak jakiejkolwiek
rzeczowej argumentacji. Jesli by takowa byla (jak w przypadku postow w
HTML) to latwiej byloby przejsc nad tym do porzadku dzienego. Ale w
przypadku postow zakodowanych inaczej niz w ISO argumentacji nie ma
zadnej. Tylko widzimisie adminow jedynego szlusznego systemu na swiecie
:)

Ja na wszelki wypadek wogole nie uzywam polskich znakow, wiec mi to
rybka czy beda obcinane czy nie. Ale rozumiem rozzalenie innych
uzytkownikow ktorych posty sa kasowane z powodu "bo taki mam kaprys" :(

rozbawiony
Easy_R