Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 17:54:29 MET DST

Pewnego dnia, a było to Tue, 26 Oct 1999 17:42:27 +0200 przyszła do mnie
wiadomość od <easy_at_kam.pl> i powiedziała:

[..]
>Natomiast post w ISO czy w Unicode czy w windows-1250 zajmuje prawie
>tyle samo miejsca, a jednak sa te posty filtrowane :) Ot i
>niekonsekwencja adminow newsow :)
>Podkreslam, ze wolno im to robic i nie mam o to pretensji. Krytykuje
>tylko taka nielogicznosc dzialan adminow newsow :) Bo tego sie nie da
>logicznie wytlumaczyc, pozostaje tylko "nie podoba sie to zaloz swoj
>wlasny server" :)

Akurat kasowanie postów zakodowanych w windowsowym formacie można uzasadnić
;-) Nie spełniają Polskich Norm ;-)

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/