Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 12:20:21 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> : Ale powod dla ktorego sa kasowane posty w Unikodzie jest conajmniej
> : dziwny :))))
>
> A jaki jest powód, dla którego owe posty sš kodowane w Unikodzie?
> Mniej dziwny? :)))

A jaki jest powod, ze posty sa kodowane w ISO-8859-2 ???
Przypominaja mi sie narzekania niektorych uzytkownikow, ze nie moga
rozczytac robaczkow na ekranie (polkie literki). Co w takim razie
polecaja admini ? Ano odsylaja na "Polska strone ogonkowa" by gosc sobie
zainstalowal polskie literki.
Teraz jak jest Unicod to moze by odsylac adminow na "Polska strone
ogonkowa" skoro maja z tym problem ? :)))

To, ze ktos nie potrafi odczytac postu z roznie zakodowanymi polskimi
ogonkami to jest to jego sprawa. Jak ma sie rozpowszechnic nowy standard
Unicod skoro wszyscy go juz kasuja na poziomie servera news ??? Paranoja
:)

Uwazam, ze admin powinien sie zajmowac bezpieczenstwem servera, spamem,
tym by siec chodzila OK i bez przeciazen niepotrzebnych. Jednak
ingerencja admina w tresc postow lub ich zakodowanie to juz jest
przegiecie. Ale oczywiscie, wolno im.... :)
Szkoda tylko, ze nie pamietaja ze taka sama sytuacja byla z ISO 8859-2
jak wchodzilo :)

Pewnie niedlugo beda tez cancelowane posty w Windows-1250, przeciez tez
admin linuxowy ich nie odczyta i nie zobaczy ze moze ktos go akurat
krytykuje a on nie wie o co chodzi, hehehehe

Easy_R