Re: Newsy - Propozycja uzdrowienia sytuacji

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 13:52:56 MET DST

On 99.10.25 Zbigniew pressed the following keys:

> PS. Post wysyłam rowniez na p.s.polityka poniewaz jest tam wielu
> specjalistow od wolnego rynku a przepływ informacji jest na tyle powazna
> sprawa , ze zaden polityk nie powinien przejsc obok tego obojetnie.
>
> Ciekawe jak wygladałyby propozycje roznych partii co do uzdrowienia sytuacji
> w sektorze darmowych newsow.
> Wiadomo, ze to co darmowe i dziala na zasadzie dzialanosci spolecznej zawsze
> bedzie wzbudzac kontrowersje , niezaleznie jak duzo energii wkladaja
> pracujacy tam ludzie.

Ja Cię proszę, Ty już więcej nie pomagaj w rozwoju polskiego USENET-u i w
wynagrodzeniu trudu adminującego ludu... USENET jest przykładem oddolnej,
nienarzuconej, niekontrolowanej przez państwo działalności, powstałej na
zasadzie inicjatywy obywatelskiej. Jako taki ma we wszystkich ustrojach
(przynajmniej teoretycznie) najwyższą wartość.

If it ain't broke, don't fix it.

Robert

--
I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got
a sick sense of humor, and when I die I expect to find Him laughing -- DM