Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 11:20:49 MET DST

Pewnego dnia, a było to Tue, 26 Oct 1999 10:42:41 +0200 przyszła do mnie
wiadomość od <easy_at_kam.pl> i powiedziała:

[..]
>Ok, rozumiem, ze cancelowane sa posty w HTMLu bo objetosciowo sa duzo
>wieksze od plain tekst.
>Ale powod dla ktorego sa kasowane posty w Unikodzie jest conajmniej
>dziwny :))))
>To, ze ktos nie moze przeczytac postu w Unikodzie to musi go skasowac by
>i inni nie przeczytali ???
>A co to przeszkadza dla pracy servera news ??? Przeciez nie obciaza go
>bardziej niz post w ISO :)

Toteż kasowane są tylko głupie posty rozdzielacza. O ile zauważyłem nie są
kasowane wszystkie posty w Unikodzie.

>Tutaj panowie admini troche przesadzacie , to sie nazywa nadgorliwosc :)

A to już nie do mnie ;-)

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/