Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 10:42:41 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Marcin Wieczorek <wieczor_at_polbox.com> wrote:
>
> : A w czym przeszkadza Ci Unikod?
>
> Już to opisałem: wobec faktu, że spora liczba osób nie może odczytywać
> prawidłowo wiadomości zakodowanej w Unicode,

Ok, rozumiem, ze cancelowane sa posty w HTMLu bo objetosciowo sa duzo
wieksze od plain tekst.
Ale powod dla ktorego sa kasowane posty w Unikodzie jest conajmniej
dziwny :))))
To, ze ktos nie moze przeczytac postu w Unikodzie to musi go skasowac by
i inni nie przeczytali ???
A co to przeszkadza dla pracy servera news ??? Przeciez nie obciaza go
bardziej niz post w ISO :)
Tutaj panowie admini troche przesadzacie , to sie nazywa nadgorliwosc :)

Easy_R