Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Rafał Jankowski (rooot_at_topnet.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 21:02:01 MET DST

On 25 Oct 1999, Daniel Podlejski wrote:

> Jaroslaw Rafa napisal(a):
> : > Akurat zeby postawic cancelbota to nie trzeba byc adminem, wystarczy
> : > przeciez zwykle konto shellowe.
> : No ale chyba od takich "dzikich" cancelbotow serwery nie przyjmuja canceli
> : ot, tak sobie??? W kazdym razie IMHO nie powinny.
>
> Przyjmą, ale żywot takiego cancel-bota nie będzie długi.

W sumie to nawet mam jednego takiego prawie gotowego, takiego ze wystarczy
wcisnac enter i zaczyna kasowanie calej pl.* z ostatnich dwoch tygodni.
Tak sie zastanawiam, czy nie byloby zabawnie odpalic go na jakims friko o
1-wszej w nocy[1]. A moze zabawniej bedzie wrzucic to na
pl.comp.os.win95?
Moze w koncu powstalby chociaz *jeden* odolnodostepny serwer nie
przyjmujacy canceli.
W zasadzie w faqu Tomasza Surmacza nigdzie nie stoi napisane ze robmar
ma jakis monopol na stawianie cancelbotow.

A tak wogole to np. tego cancelbota na pcoa to juz uwazam za niezle
przegiecie, bo wydaje sie ze niusami rzadza ogolnie przyjete zasady
opisane na www.usenet.pl, a tam nie jest nigdzie napisane, ze nie mozna
robic crosspostow bez followup-to: . Tym bardziej, ze np. w
przeciwienstwie do htmla i unicode, ktore bez dodatkowego XPAT
odfiltrowac jest dosyc trudno, to crossposta bez futa kazdy moze
bezproblemowo odfiltrowac czytnikiem jak mu sie to nie podoba.

[1]Zartowalem ;)

--
Pozdrowienia ze slonecznego Gdanska (za zaliczeniem pocztowym)
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>