Re: Precz z CENZUR na polskich news!

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 15:35:43 MET DST

On 25 Oct 99 12:58:22 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>I slusznie. Niech ci wszyscy, co sie zajmuja newsami z laski, je powylaczaja.
>Wtedy znajdzie sie ktos, kto zacznie to robic za pieniadze, i juz nie bedzie
>mial wykretu, ze skoro robi to z laski, to nie ma zadnych zobowiazan wobec
>uzytkownikow.

już są tacy, którzy robią to za pieniądze...
myślisz, że to wiele zmienia?
niestety nadal użytkownicy płatnych serwerów nie mogą
narzucać swoich pomysłów właścicielom takich serwerów.
zreszta jak to sobie wyobrazasz? jeden taki płacący klient
chce unicode, a drugi chce cp1250, trzeci chce wysyłać
porno na pl.*? [1]

tak samo jak, żeby nie podawać odległych analogii,
płacąc za łącze do Internetu nie możesz słać przez to łącze
co Ci się tylko podoba (np. masowy spam, itp.), bo spotka
się to ze zdecydowanym sprzeciwem Twojego dostawcy.

--c

[1] tak wiem, można napisać masę softu do tego,
    każdy uzytkownik będzie miał swój profil,
    i wybierał 100 różnych opcji co chce, a co nie chce,
    serwer potem się do tego będzie stosował...
    ale komu się będzie chciało? imho spowodowało
    by to wysoką cenę takiej usługi (dodatkowy sprzęt,
    bo to znaczne obniżenie wydajności, dodatkowy support,
    samo stworzenie takiego softu)