Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 17:09:10 MET DST

On 25 Oct 99 13:03:52 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote
in article <3BDA90B16B6_at_inf.wsp.krakow.pl>:

> Zupelnie nie rozumiesz o co chodzi.
> Dyrektor biblioteki *robilby mi laske*, gdyby wyglaszal publicznie
> stwierdzenia takie, jak ty powyzej. "Mnie w zasadzie nikt nie kaze tego
> udostepniac za darmo, wiec bede udostepnial temu, komu bede chcial, a jak
> ktos mi sie nie spodoba to won". Bo dokladnie do tego sprowadzaja sie
> wypowiedzi adminow newsow.
        Coz, taka juz jest natura porownan wszelkich, ze porownywane
obiekty/zjawiska nie sa zupelnie identyczne; wskazuje sie jedyne na
pewne podobienstwa, aby lepiej unaocznic rozmowcy, o co nam chodzi.
        Porownanie z biblioteka nie trafilo do Ciebie; bardzo mi przykro z
tego powodu; na samochodach sie nie znam, postaram sie wiec tym razem
uzyc innego przykladu, co do ktorego mam nadzieje, ze do Ciebie
przemowi...
        Sugerujesz, zdaje sie, ze jesli ktos robi Ci laske i nie wypomina
tego, to nie jest to prawdziwa laska? Mozesz mnie oswiecic, co to jest w
takim razie? Milosc, ehem, blizniego? >;->

Nina

--