Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Maciek Sniezek (ms_at_fantastyka.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 18:38:51 MET DST

In article <3812FB45.2C8EDC64_at_icm.edu.pl>, W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl wrote:
>Jaroslaw Rafa wrote:
>[...]
>
>podobnie jak obrazliwe sa przepisy ruchu drogowego. ;-)

Panowie, ja rozumiem, że ktoś nowy może ten temat poruszyć, ale chociaż
Wy dajcie temu trupowi do reszty zgnić w tej szafie :>> To było
wałkowane 1000 razy i wiadomo, że do żadnego konsensusu się w tej
sprawie w tym pokoleniu nie dojdzie :)

Pozdrawiam,

--
Maciek Śnieżek ----- | --------{ http://www.fantastyka.pl }--------