Odp: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Zboj (witchman_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 03:34:54 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7uq0ck$4n9$1_at_h1.uw.edu.pl...
> KTO POWIEDZIAŁ ŻE SA "NOT ALLOWED"?!!!???!?? JAKI BURAK TAK POWIEDZIAŁ?!
>
> [...]
http://news.mimuw.edu.pl/cancelbot/articles/1999/10/22/02:34:39.29656.6251
for this article.
> [...]
>
> KTO USTANOWIŁ TAKIE PRAWO???!??!??!
>

> LUDZIE!!!!!! CO SIĘ DZIEJE?!?!?!!
>
> Nie chcę czytać ocenzurowanych automatycznie newsów!
> Nie zgadzam się na usuwanie artykułów. Stanowczo PROTESTUJE przeciw
CENZURZE!
> Czy usuwanie czyichś artykułów jest zgodne z prawem? Przecież jest wolność
słowa!

> p.s. Czy ktoś mógłby mi podać jakiś serwer, który miałby WSZYSTKIE
> artykuły, również te skasowane? Czy jest jakiś serwer NIE PRZYJMUJACY
canceli?

I o co ten wrzask? Postingi na grupe moga byc wysylane w okreslonym formacie
textowym... I tego, ajk maja byc wyslane - dotyczy automatyczny komunikat...
Gosh... To tak, jakby Cie grzecznei poinformowano, ze na liste pl.* nie da
sie wyslac listu po chinsku... bo nie da sie jej oczytac.. To tyle - troszke
wiedzy i.. beda zbedne emocje.

--
         Witch (vel Zboj)  @;-)=
(Call Me When You're Awaken...)