Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Sat 23 Oct 1999 - 19:49:33 MET DST

Pewnego dnia, a było to Sat, 23 Oct 1999 10:50:30 -0500 przyszła do mnie
wiadomość od <Pszemol_at_PolBox.com> i powiedziała:

[..]

>Krzysiu, newsy nie są dla ludzi, no nie? One sa dla adminów... tak?

Ależ to nie tak Przemciu.

1) Nie masz obowiązku korzystania z Newsów
2) Nie masz obowiązku korzystania z serwerów, które uwzględniają Cancele.
3) Nie znam osoby, która by dostawała pieniądze za utrzymanie serwera NEWS
   (zauważ, że nie napisałem, że takich osób nie ma)
4) (Na szczęście) nie Ty ustalasz prawa funkcjonujące w hierarchi pl.*.
   Możesz co najwyżej biernie się nim poddać lub nie.
5) Wiele razy wspominałem, że nie ma praktycznie żadnej przeszkody byś
   utworzył sobie z Piotrem Trzcionkowski USENET2 z włąsną hierarchią pl.*,
   pol.* czy jakąkolwiek.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/