Re: telefon vs internet (bylo Re: Lacze TPSA)

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 19:45:17 MET DST

Darek Wichniewicz <darekw_at_ipartners.pl> napisał(a):
>Michal Jaskolski wrote:
>
>[...]
>
>Tak swoja droga, to sprzet potrzebny do podsluchania linii telefonicznej to:
>1. stara sluchawka telefoniczna
>2. krokodylki
>
>razem okolo 5 zl...

Bez krokodylków też się da. Krokodylki to już fachowy osprzęt.
W zasadzie wystarczy dobry nóż. Przy jego pomocy można się
zaopatrzyć w niezbędny póżniej sprzęt w najbliższej budce telefonicznej.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.