Odp: HIS - nie tak prędko...

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Mon 18 Oct 1999 - 19:18:11 MET DST

> FUTSZAK sp. z o.o.
> PISANIE SKARG (...)

A czy są jakieś Karty Stałego Klienta lub zniżki przy zamówieniach
hurtowych?

Nie chce mi się smarować tych piśmideł do różnych organów TPSA za
skandaliczny stosunek biurw wobec klienta w moim BOKu.

Tylko kawka, pogaduszki, opierdzielanie się a klient.......... a klient
niech sobie poczeka.... a najlepiej, niech się wynosi!

Rico.
warschau_at_post.pl

P.S. Nie mogę im darować tych odmów instalki drugiej lini.