Re: Visual Traceroute (by這: Zapraszam do testowania)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sat 16 Oct 1999 - 16:37:21 MET DST

On Sat, 16 Oct 1999, J.F. wrote:

> Nie mozna automatycznie ubijac co godzina? Albo sprawdzic czy dziala,
> i zrestartowac jakby co ? :-)
Zeby to sie tak dalo... Niestety, to parszystwo chodzi pod X'ami (musi
miec dostepnego displaya), a na dodatek po starcie za kazdym razem
wyswietla okienko dialogowe, ktore trzeba zatwierdzic... :-(
Widac, ze program oryginalnie pisany byl na winde... ;-)
Nie widze wiec sposobu na automatyczny restart. Wlasnie widze, ze znowu
padlo i nie mam w tej chwili jak tego podniesc, bo z domu nie mam niestety
dostepu do X'ow... (moja domowa maszyna to 286 pod DOS-em :-))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl