Re: Zapraszam do testowania

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sat 16 Oct 1999 - 16:32:23 MET DST

On Sat, 16 Oct 1999, Lukasz Trabinski wrote:

> Fajnie, że opisałeś sposób działania tegoż, bo właśnie miałem się ciebie o to
> zapytać. Na standardowe whois to działało trochę mi za szybko.
Ale to jest standardowe whois - w kazdym razie, zawartosc ostatniej
kolumny tabeli (nazwa sieci) zawsze brana jest z whoisa.
Tyle, ze program cache'uje sobie to, co sciagnie z whoisa, wiec moze
dlatego jest szybko.
A zreszta ode mnie zwykly whois tez chodzi dosyc szybko... Dobre lacza...

> Tak BTW, na czym to stoi? Na NT?
Nie, na Solarisie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa