Re: Lacze TPSA

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Thu 14 Oct 1999 - 16:25:21 MET DST

Pamiętam, jak (...) zapukał Easy_R <easy_at_kam.pl>:

>- kursy walut

via SMS, telegazeta

>- informacje gieldowe

via SMS, telegazeta

>- robienie przelewow bankowych

telefonicznie. Gdzie to robisz via WWW? Ciekawe...

>- otrzymywanie najswiezszych informacji na serwisach informacyjnych

także via SMS, radio, gazeta

>- oferty roznych firm zajmujacych sie ta sama branza

panorama firm, supermarket...

>i tak dalej i tak dalej.

co tak dalej? do tego wszystkiego (może poza ostatnią czynnością) są
lepsze media niż internet.

>Nie wyobrazam sobie pracy bez www. WWW jest dla mnie skarbnica wiedzy na
>kazdy temat.

Obrazków na każdy temat?

>Glowna zaleta to to, ze dana informacje moge otrzymac natychmiast.
>Wpisuje interesujace mnie zagadnienie np. w altaviscie i za chwile mam
>odpowiedz.

Ja też. Wysyłam SMS z pytaniem "USD" i dostaję szybciej odpowiedź.

>Z całym szacunkiem, ale co potrzebnego do pracy można znaleźć na
>usenecie i/lub grupach,
>czego nie ma na www ? Panienki?

Nie. Opinie innych.

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */