Re: Lacze TPSA

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Mon 11 Oct 1999 - 08:23:20 MET DST

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla wrote:

> Z całym szacunkiem, ale co potrzebnego do pracy można znaleźć na WWW,
> czego nie ma na grupach i/lub listach? Panienki?

- kursy walut
- informacje gieldowe
- robienie przelewow bankowych
- otrzymywanie najswiezszych informacji na serwisach informacyjnych
- oferty roznych firm zajmujacych sie ta sama branza
i tak dalej i tak dalej.

Nie wyobrazam sobie pracy bez www. WWW jest dla mnie skarbnica wiedzy na
kazdy temat.
Glowna zaleta to to, ze dana informacje moge otrzymac natychmiast.
Wpisuje interesujace mnie zagadnienie np. w altaviscie i za chwile mam
odpowiedz.

Zadam ci rowniez to pytanie:
Z całym szacunkiem, ale co potrzebnego do pracy można znaleźć na
usenecie i/lub grupach,
czego nie ma na www ? Panienki?

--