Re: LAN, dial-up a grupy news

Autor: Trane (trane_at_w.pl)
Data: Mon 11 Oct 1999 - 19:04:09 MET DST

Użytkownik Marcin Pawlak <martin_at_chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37fde8c7_at_news.vogel.pl...

| jakbyś jeszcze podał kilka przykładowych nagłówków takich
postów-widm, może
| dałoby się dojść do czegoś więcej (np. zweryfikować hipotezę
związaną z
| polem Distribution)
|
| Pozdrawiam
| Marcin

Witam

Odpowiadam sam sobie - jestem dosc uparty i poswiecile 3 godziny w
Inecie
w sobote na zbadanie kilkunastu polskich serwerow news. Wnioski sa
ciekawe;-)
1. Administratorzy poszczegolnych serwerow podchodza bardzo
indywidualnie
    do stosowania cancelboot, przez co pojawiaja sie rozne ilosci
postow na tych
    samych grupach, ale pobieranych z roznych serwerow
2. Sytem feed'ow jest niedoskonaly
3. Pojawiaja sie awarie pracy poszczegolnych serwerow, a informacje o
tym na
    pl.komunikaty - rzadko ;-)
Zadalem sobie duzo trudu subskrybujac pl.comp.nowe-programy z roznych
serwerow i praktycznie z kazdego jest inna liczba postow (dla 1
konkretnego
dnia)... To jest po prostu kaszana... A zdecydowanie najgorzej wypada
chyba najbardziej popularny news.tpnet.pl....
Chyba EOT...

--
Pozdrowienia
Trane