Re: Wlos sie jezy...

Autor: rafal wiosna (raf_at_mielonka.polbox.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 19:55:01 MET DST

* Marek Trenkler <matren_at_provider.pl> wrote:

> Cytuje niewielkie fragmenty:

        Podsuwam tłumaczenie z marketingowego na ludzkie co ciekawszych
fragmentów.

> Niechciana poczta E-mail, jak poczta 'naziemna' zawiera propozycje
> dostarczając informacje.

        Chwilowy zabór mienia, tak jak pobicia uświadamia, że jesteś snobem
i za bardzo cenisz swoje uczciwie zarobione pieniądze i zdrowie a do tego
jesteś głupi, bo nie wiesz co dla Ciebie dobre.

> "Spamming" jak niektórzy to nazywają dzisiaj, będzie znany jutro jako
> bardzo dochodowy i genialny program marketingu najlepszy ze znanych
> dotychczas (...)

        "Kradzieże samochodów" jak to niektórzy nazywają, stanie się jutro
bardzo dochodowym i genialnym źródłem zarabiania pieniędzy.

> Gwałtowny wzrost ilości wysyłania E-maili wyjaśnia dlaczego ZDECYDOWANA
> WIĘKSZOŚĆ ludzi chce nieoczekiwanych E-maili, które mogą ulepszyć ich
> życie i ta większość ludzi nie chce decydować za innych.

        Gwałtowny wzrost ilości kradzionych samochodów wyjaśnia dlaczego
zdecydowana większość ludzi chce, aby je kraść. [Autoromi mogło też chodzić
o to, że lubi i promuje masochizm -- przyp. red.]

> Jeżeli kogoś irytuje niechciana poczta MOŻNA GO ZIGNOROWAĆ, JEST TO JEGO
> WOLNY WYBÓR.

        Jeżeli kogoś irytuje to, że mu ukradli samochód może to zignorować i
zacząć jeździć rowerem [z podtekstem "za rowery weźmiemy się niedługo" --
przyp. red.]

> Jeżeli Internet Provider bierze opłatę za każdą wiadomość, każdy bajt
> zawsze możesz WYBRAĆ INNEGO PROVIDERA!

        Jeżeli płacisz sładki na ubezpieczenie samochodu zawsze możesz go
ubezpieczyć u nas. Nawet to wolimy, byle długo to trwało.

> (...) Pamiętaj, Masowa Poczta jest legalna i nigdy nie stanie się
> nielegalna ponieważ było by to zagrożeniem naszej wolności tak trudno
> zdobytej.

        Pamiętaj, krazieże samochodów są legalne i nigdy nie staną się
nielegalne ponieważ każdy przecież ma prawo do wybicia komuś szyby. Prawo
jest głupie.

> Przecież mówić jest wolno do każdego.

        Każdemu można też dać w mordę.

> Kto będzie decydować o tym, która poczta E-mail jest niechciana ? A może
> 15 wysłanych listów to już zbyt dużo ?"

        Czy chcesz aby ktoś za Ciebie decydował o tym, czy chcesz aby Ci
ukradli samochód czy nie?

> "9. Czy masowa Poczta jest naruszeniem "Netykiety"?

        Czy kradzieże samochodów są naruszeniem prawa?

> Nie. Netykieta nie jest przeciwna Masowej Poczcie.

        Nie. Prawo jest przeciwne kradzieżom. Powtarzamy drukowanymi
literami: PRAWO JEST GŁUPIE. Ty też, bo nie wiesz co dobre, już Ci to młocie
mówiliśmy.

> Większość ludzi w Internecie jest zadowolona z możliwości odbioru Email'i
> informujących ich o nowych produktach i usługach.

        Większość posiadaczy samochodów jest zadowolona z tego, że kradnie
im je tak renomowana organizacja jak nasza.

rafal wiosna * Polbox On-Line Service * Fidonet 2:480/33 * In ARP we trust