Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęte przeze mnie

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 23:48:41 MET DST

On 26 Sep 1999 19:03:44 GMT, darecki_at_spray.atcom.net.pl (Dariusz Margas)
wrote in article <7slqmg$soh$1_at_sklad.atcom.net.pl>:

> Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org) wrote:
> Nie robi. Za to R. zdaje sie nie moze czegos zrozumiec.
        Ja też nie mogę zrozumieć kilku rzeczy:
        1. Po co Ci w tej bazie dwa moje adresy, z których jednego nigdy nie
używałam, bo zaraz po założeniu konta zapomniałam hasła, a drugi już
dawno się zmienił?
        2. Dlaczego w/w adresy znalazły się w tej bazie bez mojej wiedzy ani
zgody, natomiast do ich usunięcia musiałabym podejmować jakieś
skomplikowane czynności w celu uzyskania jakiegoś *hasła*, o którym
kłamliwie twierdzi się na stronce Atkomu, że otrzymałam je mailem, choć
nic takiego nie miało miejsca?
        3. Dlaczego tych adresów nie usunął po otrzymaniu mojego maila ten,
kto je wpisał do tej bazy? Czyżby był on stworzony do wyższych celów
(czytaj: pozyskiwania kolejnych nieaktualnych/nieużywanych adresów w
celu umieszczania ich w tej chorej bazie)?
        4. Komu może się przydać baza złożona z nieaktualnych/nieużywanych
adresów? Chyba tylko ludziom, którzy wysyłają duże ilości maili i nie
dziwi ich brak odpowiedzi... Czyli spamerom.

Nina

--