Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęte przeze mnie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 27 Sep 1999 - 13:48:08 MET DST

Dnia 26 Sep 99 o godz. 17:06, Dawid Kuroczko napisal(a):

> Złe porównanie: Ci "palanci" nic na tym nie zyskują, w przeciwieństwie
> do SPAMmerów, którzy zyskują (a przynajmniej tak im się wydaje) reklamę,
> wymierne korzyści -- moim kosztem!

A gdyby ci palanci nie zyskiwali niczego, czy to by zmienilo Twoje
nastawienie?
Jest np. kilku takich maniakow, ktorzy notorycznie wysylaja sazniste spamy o
tematyce religijnej czy tez pseudoreligijnej. Juz kilka razy od nich to
dostalem. To dokladnie odpowiada przypadkowi z powyzszego porownania...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl