Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęte przeze mnie

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 19:15:25 MET DST

Dawid Kuroczko (qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl) wrote:

[...]

> Naturalnie! Zobacz http://maps.vix.com/dul/

Chyba jednak nie. Ciekawe ilu polskich ISP potrafi zmusic swoich klientow
zeby laczyli sie z SMTP wylacznie z ich dialupu. Jak przestana brac poczte
z adresow dialupu polpaku........

[...]
> Kradzież cukierka czy lizaka to też niska szkodliwość społeczna, ale
> nie chcę by złodzieje cukierków zostali bezkarni. Z dwóch powodów:
> 1) Demoralizują inni, inni też będą chcieli mieć cukierki za darmo
> 2) Najpierw cukierki, potem zegarek... :(

A mi nie chodzlo o spoleczna, tylko moja.

[...]
> Złe porównanie: Ci "palanci" nic na tym nie zyskują, w przeciwieństwie
> do SPAMmerów, którzy zyskują (a przynajmniej tak im się wydaje) reklamę,
> wymierne korzyści -- moim kosztem!

Dobre bo zyskuja. Moga np. zdazyc na autobus do pracy i przez to moim
kosztem z niej nie wyleciec :(

SPAMerzy zas nie zyskuja przynajmniej twoim kosztem, bo TY u nich nie
kupisz ;) Raczej kosztem innych, twoim tylko traca czas.

> Mój drogi, ale ty masz łącze dzierżawione i nie płacisz za ilość
> przesyłanych danych, prawda?

To bez znaczenia, kasuje przed sciagnieciem.

Pozdrawiam
D.M.

---
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
http://www.atcom.net.pl  mailto:info_at_atcom.net.pl
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/
Bezplatne ogloszenia http://www.atcom.net.pl/ogloszenia/
USENET news.atcom.net.pl