Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęte przeze mnie

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 17:37:59 MET DST

Użytkownik Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:slrn7us57n.5o5.agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl...

> Tu chodzi raczej o to, że nie będę chciał mieć konta na serwerze tej
firmy
> skoro figuruje on w większości baz antyspamowych - firma taka będzie
dla
> mnie niezbyt wiarygodną skoro z jakiś powodów nie jest dla innych.

Zgodziłbym się z Tobą przy założeniu, że klient poszukujący providera
sprawdza go pod kątem figurowania lub niefigurowania w tych bazach.
Kiedy ja wybierałem dostawców Inetu, nawet nie wiedziałem, że takie bazy
istnieją... Może jestem ostatni lamer, ale jeśli o te bazy chodzi, to
chyba nie ja jeden ;-)

> A ja cały czas nie mogę się zdecydować aby na spam odpowiadać m-b.
Jakoś
> tkwi we mnie przekonanie, że zniżę się tym samym do poziomu spamera.

Ja też tego nie propaguję ani nie praktykuję - zrobiłem to raz
"porządnie" i raz symbolicznie, ostrzegawczo. No cóż, mam taką paskudną
naturę, że wszystkiego muszę spróbować ;-)

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler