Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęte przeze mnie

Autor: Dawid Kuroczko (qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 12:59:34 MET DST

Naturalnie! Zobacz http://maps.vix.com/dul/

> 2. Szkodliwosc otrzymanych maili zwykle jest mniejsza od problemow
> powodowanych przez walke z nimi.

Kradzież cukierka czy lizaka to też niska szkodliwość społeczna, ale
nie chcę by złodzieje cukierków zostali bezkarni. Z dwóch powodów:
1) Demoralizują inni, inni też będą chcieli mieć cukierki za darmo
2) Najpierw cukierki, potem zegarek... :(

I jeszcze małe wyjaśnienie: SPAM to kradzież zasobów. Jeśli płacisz
za ilość przesyłanych danych lub za długość połączenia, to te 203KB
raz w tygodniu robi różnicę!

> Czesto poruszam sie samochodem po miescie. Notorycznie trafiaja mi sie
> przy drodze palanci na dwoch nogach. Czy kiedy taki wtacza mi sie przed
> maske (ewidentnie lamiac Prawo o Ruchu Drogowym) przez co zmuszony jestem
> hamowac, mam go zaraz lapac, zawozic na Policje w celu identyfikacji, a
> nastepnie wystepowac przeciwko takiemu z powodztwem o zwrot kieliszka
> benzyny i warstwy klockow hamulcowych? Przeciez narazil mnie na
> wymierne straty lamiac przy tym prawo.

Złe porównanie: Ci "palanci" nic na tym nie zyskują, w przeciwieństwie
do SPAMmerów, którzy zyskują (a przynajmniej tak im się wydaje) reklamę,
wymierne korzyści -- moim kosztem!

> Tez dostalem "oferte nieruchomosci"; jest dla mnie zacznie mniejszym
> problemem niz jedno takie hamowanie.

Mój drogi, ale ty masz łącze dzierżawione i nie płacisz za ilość
przesyłanych danych, prawda?

    Pozdrawiam,
      Dawid Kuroczko

--