Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 14:33:35 MET DST

Pamiętam, jak (...) zapukał robmar_at_mimuw.edu.pl (Robert Maron):

>jesli nie pomoze, tj. beda nastepne reklamy to zglaszaj ich na jakas duzą
>liste spamerow i po klopocie

I tak trzeba zgłosić. Niemniej jednak mam ochotę zastrzelić...
dostałem tego spama i niestety skasowałem (z racji zawodu dostaję
często różne zaproszenia i informacje prasowe, myślałem że to jedna z
nich, a że była źle z-uu-kodowana, to nie przeczytałem nawet), więc
nie mam jak działać. Ale to co podaliście wystarczy do upgrade'u
/etc/mail/access

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */