Re: Jeszcze o radiu Trzepak

Autor: DJ Cinek (radiorebelia_at_mega.com.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 15:00:15 MET DST

"Acrobat" <acrobat_at_box43.gnet.pl> napisal ostatnio:

>- A to byl program ze starej "ramowki" MTV co nie? Z czasow Most Wanted
>jeszcze. Pamietam. Wtedy mi sie wydawalo, ze tego sluchaja tacy grubo po 30,
>po 40, 50 etc ale moj kolega, ktory prowadzil "szalone lata 80te...."
>'zyl' tym programem, ktory to zalapal doskonale
>i sie okazalo, ze ludzie, ktorzy sluchali, dzwonili czy przychodzili nawet
>do radia to wcale nie byli tacy z pokolenia tzw. "starych pierdziuchow".

well, no tak... ja sie tez ostatnio lapie na tym, ze mnie sie takie
rzeczy podobajom., totez ponowne sformatowanie radia rebelia zlecilem
koledze z zewnatrz, gdyz ja moglbym niechcacy wykonac format
top40/80's i powielic polowe konkurencji, a nie oto mi chodzi, nie
chce, zeby to bylo radio zrobione "pode mnie".

>Przekroj wiekowy byl calkiem calkiem duzy. Tylko, ze ta audycja sie zaczela
>sie chyba z dziesiec (dawno temu w kazdym razie) lat temu i juz jej nie ma

...i pozostaje na przyklad mnie plakac, ze nie mam VH1 (first for
music), gdzie to podobno dj paul king szefuje....

>nie wiadomo co by bylo teraz. A czasy sie zmieniaja.
>i teraz niektorzy mowia jak "Eddie perlowy dzemik": "I am the child of the

pomysl sobie, ze za rok bedzie sie mowic golden 90's albo jakos tak
;-) swoja droga: jak sie bedzie mowic na lata po 2000?

>bo nazwac taki program zlote przeboje - well, this sux...
>- Dla Anglikow tak sie nazywal program P. Kinga tylko, ze niektore rzeczy
>brzmia ladniej w obcym jezyku chyba :))))

trafiliscie w sedno tarczy, Towarzyszu Molibden....

dj cinek
[chlip, chlip...]