Re: Jeszcze o radiu Trzepak

Autor: Acrobat (acrobat_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 12:40:25 MET DST

>hmmmmmm... mialem koncepcje na taki program, ale wydawalo mi sie, ze
>to nie zalapie.... nazwe chcialem skroic paulowi kingowi "greatest
>hits"
- A to byl program ze starej "ramowki" MTV co nie? Z czasow Most Wanted
jeszcze. Pamietam. Wtedy mi sie wydawalo, ze tego sluchaja tacy grubo po 30,
po 40, 50 etc ale moj kolega, ktory prowadzil "szalone lata 80te...."
'zyl' tym programem, ktory to zalapal doskonale
i sie okazalo, ze ludzie, ktorzy sluchali, dzwonili czy przychodzili nawet
do radia to wcale nie byli tacy z pokolenia tzw. "starych pierdziuchow".
Przekroj wiekowy byl calkiem calkiem duzy. Tylko, ze ta audycja sie zaczela
sie chyba z dziesiec (dawno temu w kazdym razie) lat temu i juz jej nie ma i
nie wiadomo co by bylo teraz. A czasy sie zmieniaja.
i teraz niektorzy mowia jak "Eddie perlowy dzemik": "I am the child of the

bo nazwac taki program zlote przeboje - well, this sux...
- Dla Anglikow tak sie nazywal program P. Kinga tylko, ze niektore rzeczy
brzmia ladniej w obcym jezyku chyba :)))) Na studiach na przyklad nie
moglismy przekonac Anglikow czy Amerykancow dlaczego nam sie latwiej mowi
pewne 'brzydkie' rzeczy po angielsku np. ;))))))
Pozdrawiam of course
Kaska