Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Kamil Jonca (kjonca_at_kjonca.kjonca.bogus)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 01:26:32 MET DST

Dnia Wed, 22 Sep 1999 00:36:03 +0200,
osoba podpisana: Szymon Nitka <szymon_at_kocham.gdansk.pl>
napisała:
>Witam,

[ciach]
Wiem o kim piszesz :)

I odpowiadam.
W nagłówku postów jest umiesczane pole:

I zastrzeżenie wysyła się właśnie tam.
NB w naszym przypdaku ja od TPSA dostałem coś takiego:
     "
     Dziekuje za informacje. Panstwa zgloszenie zostalo przyjete i
     zarejestrowane pod numerem 1567 . Zostanie ono obsluzone zgodnie z nasza
     procedura tzn. Listem poleconym wyslemy ostrzezenie, a w przypadku
     ponownego naruszenia bezpieczenstwa zostanie zablokowany dostep do
     internetu ze zlokalizowanej stacji telefonicznej intruza. W przypadku
     ZLOZENIA przez PANSTWA wniosku o wszczecie postepowania we wlasciwej dla
     miejsca zamieszkania Prokuraturze Rejonowej, posiadane dane przekazane
     zostana dla potrzeb prowadzonego sledztwa. Dalsze informacje odnosnie
     obslugi tego zgloszenia przeslemy w miare postepu prac. Wiecej
     informacji znalezc mozna na stronach http://www.tpnet.pl/abuse.html.
"
Na razie do prokuratury szedł nie będę, ale dobrze wiedzieć.

KJ

Powodzenia w walce z wiatrakami.

--
Kamil Jońca GIT d s+:- a-- C++ UL P+ L++ E W N+ w- PS+ PE++ PGP t-- X-- R- tv-
b+ D+ G e h-- r- z?