Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 00:35:50 MET DST

Adam Gasiorowski wrote:

> Czesc Easy_R, to moze mi zdejmiesz bana na #wiaraa i innych...
>
> Twoj SiRE^23

SiRE^23, ty podlegasz jak najbardziej polskiemu prawu, bo posta o
poszukiwaniu servera na ostra pornografie dziecieca pusciles na grupie
pl.comp.www.nowe-strony z polskiego konta na plearn.edu.pl
Tak wiec, bana ci nie zdejme. Tepie pedofilie rowniez na IRC jesli
chcesz wiedziec.
A twoje tlumaczenia, ze sobie tylko tak zazartowales mam w dupie. Moze
oduczy cie to zartow z takich spraw jak pedofilia.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl