Odp: Jeszcze o radiu Trzepak

Autor: Michal Marcinik (lista_at_wirtual.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 17:52:16 MET DST

| Idea radia jest prosta - siedzac przy swoim biurku w pracy, pracuja ciezko
| na jakim tam XLSem albio DOCem pusc sobie cos, co znasz z dziecinstwa, co
| kiedys Cie cieszylo, co kiedys bylo przebojem.
Skas to znam ;)))))))))
Chyba mamy te same cele ;)

 | Jako formule przyjelismy, ze beda to tylko polskie kawalki, raczej
przeboje
| albo kawalki bardzo znane, nie bedzie reklam, wiadomosci i innego rodzaju
| przerywnikow. Cos przy czym ma sie milo pracowac.
Hmm to dlaczego ludzie pracuja przy RMFie i Zetce ? :-((((

| Niektorzy to puszczaja, przez porzadne wzmacniacze na duze kolumny i mysze
| przyznac, ze efekt jest duzo lepszy :-) niz bylby na "Bambino 4" czy na
| "Mister Hit" (kto z tu obecnych jeszcze pamieta takie wynalazki?)
Bambino (!!!!) stoi jeszcze u mojej babci w piwnicy (w kazdym razie,
dwa miesiace temu tam bylo ;) )

| Oczekuje od Was uwag, propozycji oraz slow zachety abym sie sprezyl i
zrobil
| cos jeszcze.
Zaaacheeeecaaaaam!
Zaaaacheeeeecaaaaaam!
;)))
Zachecam, abys sie sprezyl...bo sam wiesz czemu ;)))

Michal Marcinik
-- statystki -co to jest? --